dijous, 22 de maig del 2008

Ruddigore s'acaba!!!

Després de set mesos, Ruddigore s'acomiada del Versus Teatre. L'última funció serà l'1 de juny. Tot seguit, la cia. carregarà els trastets a la furgo i ens n'anem de bolos. Pròximament pujarem el calendari definitiu a la web. De moment, podem dir que ja en tenim més de 30. Ueeee!!!

I entre bolo i bolo, Egos Produccions prepararà el següent espectacle, amb música i llibret originals, que s'estrenarà a la Fira de Titelles de Lleida de 2009.

Moltes gràcies Versus i fins aviat. Ha estat un plaer.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Maleïda nissaga de Ruddigore que, per sobreviure, heu de matar... de riure al públic. I és ben cert que ho aconseguiu. Maleït sia qui vagi a veure-la i beneït/beneit qui no. Enhorabona i moltes gràcies pel vostre art.

Anònim ha dit...

M'ha encantat. Felicitats a tots. M'agradaria poder tenir les cançons! Com les puc aconseguir?

EGOS TEATRE ha dit...

Hem de dir que des de la cia. s'està treballant en la producció del CD de l'espectacle, tan bon punt tinguem més informació ho penjarem a la nostra web: www.egosteatre.com o aquí mateix al nostre blog. Moltes gràcies per l'interès!

Anònim ha dit...

Ei, jo la vaig venir a veure i em va encantar i l'he recomenat sempre que he pogut! Lali, ja us he votat a la web aquesta de les butaques!!! A veure si guanyeu!!
Jo ja espero una 2a producció. També farà riure? Aquesta em va agradar molt!!! Quan l'estrenareu?